Reviews
W pierwszym przypadku wystąpiła awaria przycisku, ale obsługa klienta SZYBKO rozwiązała problem!
Pierwszy, który mieliśmy, miał awarię przycisku ściemniacza, przez co światło kamery na końcu endoskopu nie ściemniało się ani nie wyłączało. Wysłałem wiadomość do K&F Concept, którzy podali mi numer telefonu do K&F Concept. Zadzwoniłem w następny poniedziałek po rozmowie z K&F Concept, ponieważ K&F Concept nie było otwarte w weekend. Rozpoczęli ze mną rozmowę wideo, abym mógł omówić, co dzieje się z kamerą i omówić kilka różnych sposobów naprawy kamery, takich jak resetowanie itp. Po tym, jak żadna z procedur rozwiązywania problemów nie zadziałała, K&F Concept wysłał mi nową kamerę/ekran, który dotarł w czwartek tego samego tygodnia. Wspaniała obsługa klienta i gorąco polecam zakupy u nich.
28.07.2020