Reviews
Działa wspaniale dla mojego Mini Cooper Countryman All4 PHEV
W miarę jak wszyscy przechodzimy z samochodów z silnikiem spalinowym na pojazdy PHEV i pojazdy elektryczne, pojazd EVSE staje się koniecznością. Ładowałem swojego PHEV-a z gniazdka 110 V, co zajmowało mi prawie siedem godzin, a poza tym często wychodziłem z domu bez całkowicie naładowanego akumulatora. Ten EVSE, w połączeniu z zainstalowaną przeze mnie wtyczką NEMA 14-50, skraca czas ładowania do około 1 godziny i 45 minut! Właściwie byłoby szybciej, ale samochód nie pozwala na więcej niż około 15 amperów. Po naciśnięciu przycisku ładowanie zmienia się z 16, 26 na 32 ampery. Ja swój trzymam na 16A. Kabel jest długi i nie twardnieje na zimno. Jedyne, czego mi brakowało, to wspornik do mocowania części adaptera. W przeciwnym razie jego ciężar będzie ciągnął za wtyczkę w gniazdku i będzie trzepotał wszędzie. Z tyłu znajduje się otwór na śrubę, ale kiedy przykręciłem śrubę do ściany i powiesiłem, cienki plastik odpadł. Samo w sobie nie pękło, ale nadal się odpryskiwało. W końcu udało mi się zdobyć te zaciski wspornikowe, aby rozwiązać ten problem. Prosta zawieszka rozwiązałaby ten problem i powinna zostać dołączona. Ale i tak dałem 5 gwiazdek.
13.08.2023