DJI Drone Mini 3 Pro Variable ND2-ND32 + ND32-ND512 Filtr z jednostronną zieloną folią antyrefleksyjną, wodoodporny i odporny na zarysowania

Kod produktu: KF01.2053

  • 160.2
Ogólnie 5   98
Reviews
5
Einfach anzubringen und zu entfernen, Gimbal funktioniert, gute Box im Lieferumfang enthalten
Mój Mini3Pro współpracuje z tymi filtrami doskonale, gimbal nie ma z nimi żadnych problemów, pudełko na filtry jest solidne i nie zaszkodzi mieć zapasowe śmigła. Można je łatwo zmienić. Nie zauważam na obrazie żadnych przebarwień spowodowanych filtrami ND. To właściwie mówi wszystko, ten zestaw jest wyraźnie zalecany dla Mini3 Pro. Ale teraz pytanie: Komu polecane są te filtry i dlaczego? Krótko mówiąc, dla wszystkich, którzy nie chcą, aby ich nagrania miały wygląd wideo, ale raczej filmowy. Jaka jest różnica? Z tak zwanym rozmyciem ruchu. Jeśli filmujesz dronem w południe w słoneczny zimowy dzień, kiedy pada śnieg, aparat ustawi się na wyjątkowo krótki czas naświetlania ze względu na jasność. Każde zdjęcie jest naświetlane tylko przez x-tysięczne części sekundy. Jeśli następnie zatrzymasz wideo i spojrzysz na poszczególne klatki, każdy pojedynczy obraz będzie ostry jak brzytwa, niezależnie od tego, jak szybko leciałeś. To właśnie ta pełna ostrość poszczególnych obrazów tworzy wygląd wideo, który jest często postrzegany jako tani. Wygląd filmu charakteryzuje się rozmyciem ruchu, co oznacza, że ​​w kadrze pojawiają się szybko poruszające się elementy, m.in. B. widoczne z bliska na pierwszym planie, na poszczególnych zdjęciach są nieco rozmyte. Dzięki temu szybki ruch obiektów podczas filmowania jest bardziej płynny dla oka. Jednak na pojedynczym obrazie widać rozmycie szybko poruszających się obiektów. Ten rodzaj zapisu jest również bardziej podobny do tego, jak widzą nasze oczy. Obraz staje się bardziej naturalny. Aby uzyskać taki efekt wymagane są filtry ND. Aby uzyskać efekt filmu, należy podwoić liczbę klatek na sekundę, aby uzyskać pożądany czas ekspozycji. Jeśli więc nagrywasz wideo z szybkością 30 klatek na sekundę, docelowy czas ekspozycji wynosi 1/60 sekundy na klatkę. Przy 60 fps równa się 1/120 itd. Jest to przewodnik, który pomoże Ci eksperymentować i uzyskać interesujące wyniki. W nasze pogodne zimowe popołudnie przy śniegu do aparatu w ciągu 60 sekundy wpada zdecydowanie za dużo światła, przez co obraz jest całkowicie przyćmiony. Jeśli teraz używasz filtra o wysokim współczynniku ND, np. B. 64 lub nawet 1000, w aparacie filtr przyciemnia obiektyw. Pozwala to ustawić aparat na 60. czas ekspozycji, filtr przepuszcza mniej światła do aparatu, a obraz wygląda dobrze... ale z rozmyciem ruchu spowodowanym 60. sekundy czasu otwarcia migawki. To, który filtr ND będzie właściwy, zależy od doświadczenia. Ogólnie rzecz biorąc, wyższa liczba oznacza większe przyciemnienie soczewki. Filtry ND są zatem potrzebne, jeśli chcesz tworzyć bardziej naturalnie wyglądające filmy z szybkimi ruchami. Dobrym przykładem jest szybki lot nad polem rzepaku z pięknymi żółtymi kwiatami o wysokości zaledwie kilku centymetrów. Niezależnie od tego, czy wolisz wygląd filmu, czy wygląd wideo, musisz wiedzieć sam. Obydwa mogą mieć swój własny urok. Ale jeśli chcesz uzyskać efekt filmowy... Mogę polecić ten zestaw filtrów.
02.08.2023