Reviews
Verbesserungswürdig
Nie wiem, czy otrzymałem przesyłkę z poniedziałku, czy to fundamentalny problem z modelem, gdy poziom naładowania osiągnie określony poziom, słuchawki już się nie wyłączają, gdy wkładam je do etui (szacunkowo po 2 godzinach słuchania muzyka). Jest to irytujące bez końca, ponieważ połączenie ze smartfonem jest oczywiście utrzymywane, więc muzyka nadal radośnie gra w etui. Nawet jeśli słuchasz muzyki na smartfonie i wyłączasz Bluetooth, słuchawki pozostają włączone i zużywają tyle energii, jakby muzyka grała cały czas. Wieczorem skrzynia jest prawie pusta. Albo muszę je ładować również każdego wieczoru, albo wyłączać ręcznie po każdym odsłuchu, przytrzymując przyciski przez dłuższy czas. Spowoduje to włączenie asystenta głosowego Google za każdym razem, który następnie krzyczy z mojego telefonu komórkowego. Po prostu irytujące i oczywiście nie o to chodzi. Czyszczenie styków też nie pomaga, do tego co jakiś czas muzyka zatrzymuje się na sekundę i dźwięk nie jest w sumie pełny. Nawet podbicie basów wydobywa tylko przeciętne basy. A te rzeczy, które mają trzymać słuchawki w uchu, pożyczyłem po kilku dniach. Wreszcie, futerał ma też dziwny kształt, który jest totalnie nieporęczny w kieszeni. Dlaczego nie zrobili tego bardziej pochlebnie?W sumie jestem bardzo rozczarowany i przez większość czasu wolę ponownie używać moich słuchawek. Są o połowę tańsze od Ankera, ale brzmią tak samo dobrze (lub źle), przynajmniej utrzymują stabilne połączenie i robią to, co chcę.Obsługa klienta jest jednak naprawdę dobra. To dodatkowa gwiazdka. Wysłałem już e-mail do Ankera i otrzymałem wskazówki, jak rozwiązać problem z wyłączaniem – ale nic nie pomogło. Zaproponowali wysłanie słuchawek, ale nie sądzę, żeby to zadziałało, więc nadal używam ich jako słuchawek zapasowych lub jeśli słuchawki nauszne staną się dla mnie zbyt duże.
16.10.2021