Reviews
Dźwięk przestrzenny będzie einfach nicht funktionieren
TLDR: Dźwięk przestrzenny nie działał i nie było do niego żadnego wsparcia.Właściwie zawsze byłem przekonany do zestawów słuchawkowych Logitech. Jestem lojalnym klientem od G35, który miał gorszą jakość plastiku niż kanister z wodą destylowaną w dyskoncie, ale jestem prawie zdesperowany z tym zestawem słuchawkowym.Potrzebujesz dodatkowego oprogramowania, aby aktywować dźwięk przestrzenny. Zawsze go potrzebowałeś, a w G35 i G633 był on ograniczony do podstawowych funkcji, takich jak głośność mikrofonu itp. Nowy Logitech G HUB zawiera jednak tyle zbędnych rzeczy, że program potrzebuje sporej mocy obliczeniowej w tle. Jednak nie to jest złe. Bez względu na to, co robiłem, dźwięk przestrzenny nie włączał się. kiedyś był szary czasami program mówił, że jest włączony, a nie był, czasami program nie rozpoznawał Zestawu urządzeń, a czasami po prostu się zawieszał. Sprawdzałem na dwóch komputerach, zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: chociaż tak nie było, czasami program nie rozpoznawał Zestawu urządzeń, a czasami po prostu się zawieszał. Sprawdzałem na dwóch komputerach, zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: chociaż tak nie było, czasami program nie rozpoznawał Zestawu urządzeń, a czasami po prostu się zawieszał. Sprawdzałem na dwóch komputerach, zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: czasami program nie rozpoznawał Zestawu urządzeń, a czasami po prostu się zawieszał. Sprawdzałem na dwóch komputerach, zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: czasami program nie rozpoznawał Zestawu urządzeń, a czasami po prostu się zawieszał. Sprawdzałem na dwóch komputerach, zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: zawsze to samo. Obsługa klienta firmy Logitech po prostu nie pomaga, za każdym razem po prostu udziela odpowiedzi, jakiej można oczekiwać od nietechnicznego agenta call center, czyli „Czy ponownie włożyłeś zestaw słuchawkowy?” Dostałem nawet produkt zastępczy i nie tam też nie pracuje. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: Dostałem nawet produkt zastępczy i tam też nie działał. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze: Dostałem nawet produkt zastępczy i tam też nie działał. Amazon nie może tu pomóc, a wsparcie Logitecha jakoś jeszcze mniej. W końcu właśnie powiedziano mi, że mój komputer nie obsługuje dźwięku przestrzennego. Dziwne, biorąc pod uwagę, że do tej pory działało całkiem dobrze, nie działało na wielu komputerach, a co najważniejsze:
25.02.2021