Reviews
SEHR schönes verstellbares Filtr CPL
Przede wszystkim jestem fanem produktów K&F. Staram się jak najczęściej wykorzystywać je w sesjach zdjęciowych, bo po prostu dają dobre, spójne efekty. Jednak JEDYNĄ skargą, jaką zawsze miałem, było to, że linia produktów K&F była dość ograniczona do produktów z niskiej i średniej półki. Nie zrozumcie mnie źle, są niesamowite za to, czym są... i UWIELBIAM mieć je na miejscu. Ale tak jak w przypadku każdego produktu, którego używam w terenie, często NIE są to te same produkty, których będę używał w całkowicie kontrolowanym środowisku. W idealnym świecie mógłbym zabrać ze sobą cały sprzęt studyjny na miejsce i nie martwić się o możliwe uszkodzenie sprzętu. W tym celu filtry średniotonowe i urządzenia K&F sprawdziły się bardzo dobrze. Zawsze jednak zastanawiałem się, co by było, gdyby moi ulubieni producenci faktycznie produkowali sprzęt z najwyższej półki, a wyniki byłyby równie dobre? lepiej? Co mogę przegapić, jeśli wybiorę określone rodzaje sprzętu zamiast innych? Jakiś czas temu, gdy zobaczyłem, że K&F produkuje coś w rodzaju linii „Nano”, byłem podekscytowany… ale też trochę zaniepokojony… Miałem już swoje filtry z najwyższej półki, których będę używał na specjalne okazje i praca w studiu... czy K&F rzeczywiście byłby w stanie spełnić tę cechę? Jeśli tak, czy mógłbym przestać kupować sprzęt od producentów, z których nie chciałem korzystać ze względu na ich okropne praktyki obsługi klienta? jak widziałem, Kiedy ten Filtruj pojawił się w mojej polecanej karmie, ciekawość wzięła górę i musiałam go zamówić. Poszedłem z wersją 82 mm, ponieważ moimi głównymi obiektywami roboczymi są obiektywy 82 mm. Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art to zazwyczaj mój "pierwszy" cel, chociaż kilka razy wypożyczałem i używałem Tamrona 35-150mm f/2-2.8 Di III... i mam go u siebie Lista życzeń .. oba używają filtrów 82 mm. Teraz, gdy używałem go przez kilka sesji… zarówno w studio, jak iw plenerze, mam kilka wstępnych krótkoterminowych przemyśleń: zmiana ekspozycji jest minimalna. - To wielka sprawa, ponieważ tak wiele „tanich” polaryzatorów często drastycznie wpływa na ekspozycję. Widziałem, że niektóre filtry zmieniają EV o pewien punkt. W tym momencie CPL działa bardziej jak lekki filtr ND i nie jest tak naprawdę optymalny, jeśli wszystko, czego chcesz, to redukcja odblasków. Ten, powiedziałbym, zmniejszył EV o około 1/8 zatrzymania po zainstalowaniu. Przesunięcie kolorów również wydaje się minimalne, jeśli w ogóle występuje - cpls również borykają się z problemem zmiany koloru sceny po zastosowaniu, aw przypadku zmiennych polaryzatorów mogą nawet dać ci doświadczenie Rend the Strength dostosować do zastosowanego filtrowania. To nie jest idealne, ponieważ oznacza po prostu, że będziesz musiał wprowadzić więcej korekt kolorów w poście. Pamiętaj jednak, jak działa zmienna CPL, jeśli zredukujesz odblaski ze źródła, które tworzy poświatę kolorów, będziesz mieć pewne przesunięcie kolorów. Taka jest po prostu natura światła. Podobne do użycia złotego odbłyśnika do oświetlenia obiektu. Jeśli usuniesz złotą farbę z odbłyśnika, nastąpi zmiana koloru. To nie to samo, co przesunięcie koloru spowodowane przez filtr. Wydaje się, że nie ma zniekształceń — to kolejny problem, który występuje w wielu filtrach (ogólnie) i często może być tak niewielki, że nie widać go, dopóki nie zaczniesz pracować z plikami (RAW lub innymi) w poście. W przeszłości widziałem wiele filtrów, które całkowicie zepsuły zdjęcia, więc BARDZO się denerwuję. Ten filtr wydaje się nie mieć żadnych zniekształceń. Jestem BARDZO wolny w tej kwestii. Jakość & amp; Przetwarzanie – Ten filtr składa się z 2 części. Kiedy to mówię, nie mam na myśli, że musisz przymocować dwie fizyczne części… po prostu jest statyczne mocowanie, które mocuje się na końcu obiektywu, oraz regulowaną część, która lewituje i obraca się na końcu. Mocowanie statyczne jest w rzeczywistości trochę małe, co oznacza, że po przymocowaniu go do obiektywu, z odrobiną przytulności, możesz chcieć użyć na nim narzędzia do filtrowania. UWAGA: Ten filtr NIE ma gwintowanego przedniego mocowania. Jeśli używasz osłony przeciwsłonecznej zakładanej na gwint filtra, NIE BĘDZIE ona DZIAŁAĆ z tym filtrem. Dodatkowo brak wątku do przodu oznacza, że nie można układać tego filtra z innymi, że istnieje statyczne mocowanie, które mocuje się na końcu obiektywu, oraz regulowaną część, która unosi się i obraca na końcu. Mocowanie statyczne jest w rzeczywistości trochę małe, co oznacza, że po przymocowaniu go do obiektywu, z odrobiną przytulności, możesz chcieć użyć na nim narzędzia do filtrowania. UWAGA: Ten filtr NIE ma gwintowanego przedniego mocowania. Jeśli używasz osłony przeciwsłonecznej zakładanej na gwint filtra, NIE BĘDZIE ona DZIAŁAĆ z tym filtrem. Dodatkowo brak wątku do przodu oznacza, że nie można układać tego filtra z innymi, że istnieje statyczne mocowanie, które mocuje się na końcu obiektywu, oraz regulowaną część, która lewituje i obraca się na końcu. Mocowanie statyczne jest w rzeczywistości trochę małe, co oznacza, że po przymocowaniu go do obiektywu, z odrobiną przytulności, możesz chcieć użyć na nim narzędzia do filtrowania. UWAGA: Ten filtr NIE ma gwintowanego przedniego mocowania. Jeśli używasz osłony przeciwsłonecznej zakładanej na gwint filtra, NIE BĘDZIE ona DZIAŁAĆ z tym filtrem. Dodatkowo brak wątku do przodu oznacza, że nie można układać tego filtra z innymi, kiedy mocujesz je do obiektywu, z odrobiną przytulności możesz chcieć użyć do tego narzędzia do filtrowania. UWAGA: Ten filtr NIE ma gwintowanego przedniego mocowania. Jeśli używasz osłony przeciwsłonecznej zakładanej na gwint filtra, NIE BĘDZIE ona DZIAŁAĆ z tym filtrem. Dodatkowo brak wątku do przodu oznacza, że nie można układać tego filtra z innymi, kiedy mocujesz je do obiektywu, z odrobiną przytulności możesz chcieć użyć do tego narzędzia do filtrowania. UWAGA: Ten filtr NIE ma gwintowanego przedniego mocowania. Jeśli używasz osłony przeciwsłonecznej zakładanej na gwint filtra, NIE BĘDZIE ona DZIAŁAĆ z tym filtrem. Dodatkowo brak wątku do przodu oznacza, że nie można układać tego filtra z innymi,
04.11.2022