Reviews
Nadeszło wsparcie firmy Amcrest
To moja pierwsza kamera Amcrest (IP2M-841-V3). Przez lata miałem wiele aparatów Foscam. Wiedziałem o Amcreście, ale powstrzymałem się po przyzwyczajeniu się do dziwactw Foscama i ich konfiguracji. Ustawiłem kamerę za pomocą interfejsu internetowego w systemie Windows 10. Wyglądało na to, że nie ma znaczenia, z jakiej przeglądarki korzystałem. Próbowałem Firefox, Chrome i Edge - wszystkie działały. Jedyną rzeczą, która nie działała, było skonfigurowanie wykrywania ruchu. Nie udało mi się zapisać ustawień. Wysłałem sms-a z pomocą. Facet powiedział, że potrzebuje karty microSD. Jedynym problemem jest to, że używałem FTP do przechowywania wideo (co zrobiłoby to dla alertów dźwiękowych), a kamera nie ma gniazda microSD. Prawie zwróciłem aparat. Zadzwoniłem do pomocy technicznej w sprawie ostatniej próby i pozyskałem Raymonda H. Szybko rozwiązał problem. Utworzyłem drugie konto administratora. Ustawienie byłoby' Zapisz przy użyciu nowego konta. Kiedy korzystałem z oryginalnego konta administratora, ustawienia zostały zapisane. Czapki z głów dla Raymonda H. z działu wsparcia Amcrest.
24.11.2020