Reviews
Minęło dużo czasu, ale potrzebowałem pomocy.
Pierwotnie kupiłem kamerę Wi-Fi AREBI w czerwcu 2019 roku, ale nigdy nie byłem w stanie tego całkowicie rozgryźć. Tak więc 5 lipca 2020 r. wysłałem e-mail do zespołu obsługi klienta AREBI w sprawie mojego problemu i skontaktowała się z nim Alyssa. Alyssa zadała kilka pytań dotyczących urządzenia, a następnie stwierdziła, że nowy zespół powinien zostać wysłany bez dodatkowych kosztów. Nowa jednostka była pod moimi drzwiami do 13 lipca i całkowicie działała w ciągu kilku minut. Poszedłem na przygodę z niczym przegrać, licząc na niewielką pomoc. Otrzymałem wspaniałe doświadczenie z Alyssą i zespołem AREBi, jestem klientem na całe życie.Tim C.
15.07.2020
Powiązane produkty
Polecane produkty
178,0 zł 120,1 zł
160,2 zł 89,0 zł
Powiązane artykuły
Polecane artykuły