KentFaith
O KENTFAITH
- 1. wybór w kategorii produktów fotograficznych i wideo
Wizja
1. Zdobywanie klientów, a nie sprzedaż
2. Klient jest najważniejszy; stale poprawiać zadowolenie i wartość klienta.
3. Skoncentruj się na zrozumieniu, kim jest nasz klient, jaki jest jego profil i jakich produktów szukają nasi klienci, a następnie zapewniamy rozwiązania, a nie sprzedajemy produkty.
Misja
Koncentrując się na kliencie, firma KentFaith angażuje się w rozwiązywanie potrzeb klientów, a przekraczanie oczekiwań polega na dostarczaniu odpowiednich produktów i utrzymywaniu dobrych relacji z klientami zajmującymi się fotografią i wideo.
1. Zapewnij dostosowane rekomendacje produktów, aby mieć pewność, że klienci wybiorą właściwe produkty, a nie najdroższe;
2. Zapewnij użytkownikom długoterminową wartość dzięki przyjacielskiemu wsparciu technicznemu;
3. Zapewniaj najbardziej bezstronne i profesjonalne porady dotyczące produktów i usług, aby mieć pewność, że użytkownicy będą zadowoleni z każdego zakupu.
Podstawowe wartości
Naszym celem jest pozyskiwanie klientów, a nie sprzedaż. Przez ostatnie dziesięciolecia skupialiśmy się na wsłuchiwaniu się w potrzeby naszych klientów, aby dostarczać produkty najlepiej dopasowane, a nie najdroższe. Chcemy, aby nasi klienci czuli, że mają w branży zaufanego przyjaciela, który może udzielić im szczerej porady i szczerej rozmowy.
Nasza marka KentFaith obiecuje uprzejmość, wiedzę, asortyment i wartość. Zaangażowanie firmy KentFaith w obsługę, wiedzę specjalistyczną i zadowolenie klientów opiera się na konkurencyjnych cenach i największej gamie produktów fotograficznych i wideo.
Tło
KentFaith to platforma sprzedaży i marketingu afiliacyjnego firmy K&F. Aby zapewnić lepszą obsługę produktów klientom zajmującym się fotografią i filmami, firma K&F zbudowała nową markę o nazwie KentFaith, aby zapewnić większy asortyment produktów odpowiadający potrzebom klientów.
Produkty fotograficzne i wideo KentFaith zostały stworzone, aby zapewnić konsumentom najlepszą obsługę. Inżynierowie KentFaith ściśle współpracują z użytkownikami, aby dowiedzieć się, które zmiany w produktach sprawdzają się, a które nie. Możemy więc sprawić, że wszystko będzie działać lepiej. Każda innowacja, którą wprowadzamy, wynika z chęci zwiększenia wydajności, łatwości obsługi i produktywności. Zmieniamy produkt, ponieważ zmiana zapewnia użytkownikom lepsze doświadczenia, a nie tylko dla samej zmiany. Włożyliśmy ogromny wysiłek w badania marketingowe, symulację produktu, kontrolę jakości produktu i rygorystyczne testowanie doświadczenia użytkownika. Wszystkie te wysiłki mają na celu zapewnienie lepszego doświadczenia użytkownika, przewyższającego jego potrzeby.
Zaangażowany w spełnianie potrzeb klientów.
Czy kiedykolwiek byłeś w sklepie i nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Dzieje się tak cały czas i jest to bardzo powszechne wśród klientów zajmujących się fotografią i audio, ponieważ mamy tysiące produktów w tej dziedzinie. KentFaith angażuje się w poprawę doświadczeń konsumentów, dostarczając im najbardziej odpowiednie produkty, a nie po prostu sprzedając produkty konsumentom.