Gwarancja i Zwrot
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, o ile skontaktujesz się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu, przetworzymy Twoją prośbę o zwrot/wymianę. Wszelkie prośby po 30 dniach nie będą honorowane. Najpierw skontaktuj się z nami przez e-mail na adres claire@kentfaith.com.
Warunki zwrotu i wymiany
1. Przedmioty zwrócone bez autoryzacji nie będą przyjmowane.
2. Przedmioty muszą zostać zwrócone w ciągu 30 dni od ich otrzymania.
3. Wszystkie przedmioty muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nienoszone lub nieużywane, z metkami iw oryginalnym opakowaniu. Będziesz także potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.
4. W przypadku zwrotu lub wymiany produktów klienci muszą skorzystać z metody wysyłki zapewniającej informacje o śledzeniu.
5. W ciągu jednego miesiąca, jeśli zwrot wynika z naszych problemów, zapłacimy fracht; jeśli zwrot wynika z problemu kupującego, kupujący powinien zapłacić fracht.
6. W ciągu 1 roku kupujący może odesłać je z powrotem do bezpłatnej usługi naprawy, w tym przypadku kupujący płacą wszystkie opłaty za wysyłkę po obu stronach, co oznacza, że powinieneś zapłacić nam opłaty za wysyłkę, abyśmy mogli odesłać je do ciebie. Jeśli kupujący zepsuje przedmioty i niektóre komponenty będą wymagały wymiany, naliczymy opłatę za pierwotną wartość tych elementów.
Przedmioty bezzwrotne:
1. Produkty przecenione lub karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi.
2. Uszkodzenia/utraty spowodowane przez klientów nie podlegają zwrotowi.
Ogólny proces zwrotu
1. Zainicjuj zwrot: napisz do nas na adres claire@kentfaith.com ze zdjęciami i/lub filmami przedstawiającymi produkty oraz podaj numer zamówienia. Nasz personel obsługi klienta określi, czy kwalifikujesz się do zwrotu w ciągu 3-6 dni roboczych.
2. Odeślij przedmiot: Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci adres zwrotny oraz instrukcje, jak i gdzie wysłać paczkę. (Uwaga: Przedmioty zwrócone bez autoryzacji nie będą przyjmowane). Zalecamy wysłanie zwrotu/wymiany w formie wysyłki zawierającej informacje o śledzeniu przesyłki oraz podpis, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubiony zwrot/wymianę.
3. Zwrot lub wymiana: po otrzymaniu zwrotu/wymiany sprawdzimy przedmiot w ciągu 3-6 dni roboczych, a następnie zapewnimy wymianę lub zwrócimy pieniądze.
Opłata zwrotna
1. Jeśli zwrot wynika z naszych problemów (takich jak nieprawidłowe produkty, problemy z jakością produktów), zapewnimy ci pełny zwrot pieniędzy;
2. Jeśli zwrot wynika z problemu kupującego (takiego jak: nie podoba mi się/chcę przedmiot, zamówiłem niewłaściwy produkt/rozmiar), kupujący powinien zapłacić fracht.
3. Konsument nie ponosi opłaty za zwrot towaru.
Zwroty pieniędzy
1. Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie dokonany przy użyciu pierwotnej metody płatności w ciągu 3-6 dni roboczych.
2. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu w ciągu 3-6 dni roboczych, sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z bankiem lub wystawcą karty kredytowej. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie opublikowany. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem claire@kentfaith.com.
Uwaga: nie zwracamy pierwotnego kosztu wysyłki.
Anulowanie zamówienia
1. Możemy anulować zamówienie, jeśli skontaktujesz się z nami w odpowiednim czasie po dokonaniu zakupu. Jeśli Twoja płatność została zakończona, a paczka nie została wysłana, możesz anulować zamówienie przed dostawą przedmiotu. A my zwrócimy Ci pełne pieniądze.
2. Zamówienia nie mogą być anulowane po wysłaniu paczki.
E-mail: claire@kentfaith.com
Tel: +86 0755 2899 2551
Adres firmy: 712, Budynek 2, Budynek 1-2, Yaofengtong Industrial Park, nr 1 Donghuan 1st Road, Yousong Community, Longhua Street, Longhua District, Shenzhen, China
Gwarancja / zapewnienie K&F CONCEPT:
———— Tylko dla markowych produktów K&F CONCEPT
Firma K&F CONCEPT wydłużyła okres gwarancji na niektóre kategorie produktów, aby zapewnić lepszą obsługę kupujących. Wszyscy kupujący mogą składać wnioski na stronie www.kentfaith.com.pl
Produkty | Standardowy okres gwarancji (miesiące) | Okres przedłużonej gwarancji (miesiące) | Całkowity okres gwarancji (miesiące) |
---|---|---|---|
Statyw | 12 | 12 | 24 |
Filtr obiektywu | 24 | 12 | 36 |
Torba na aparat | 12 | 0 | 12 |
Ręczny adapter obiektywu | 12 | 6 | 18 |
Adapter obiektywu z autofokusem | 12 | 0 | 12 |
Zestawy do czyszczenia | 12 | 6 | 18 |
Lornetka | 12 | 6 | 18 |
Kamera monitorująca | 12 | 0 | 12 |
Elektroniczna niania | 12 | 0 | 12 |
Kamera śladowa | 12 | 0 | 12 |
Elektroniki użytkowej | 12 | 0 | 12 |
Marka inna niż K&F CONCEPT | 12 | 0 | 12 |
Często zadawane pytania dotyczące gwarancji:
1. Czego nie obejmuje gwarancja?
● Zakupy od nieautoryzowanych sprzedawców
● Nieprawidłowo obsługiwane urządzenia
● Zgubione lub skradzione produkty
● Zakupy dokonane ponad 12 miesięcy temu (chyba że zaznaczono inaczej)
● Problemy niezwiązane z jakością (po 30 dniach od zakupu)
● Darmowe produkty
2. Kiedy rozpoczyna się gwarancja?
Rozpoczyna się w dniu złożenia zamówienia.
3. Jak skorzystać z gwarancji?
Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego zapoznaj się z często zadawanymi pytaniami dotyczącymi Twojego produktu i wypróbuj wszystkie sugestie dotyczące rozwiązywania problemów.
Jeśli uważasz, że przedmiot jest wadliwy i objęty gwarancją, prześlij prośbę o zwrot lub wymianę na stronie pomocy produktu lub skontaktuj się z nami pod adresem claire@kentfaith.com.
4. Co to jest ważny dowód zakupu?
● Numer zamówienia dla zakupu dokonanego za pośrednictwem K&F Concept.
● Opatrzony datą paragon od autoryzowanego sprzedawcy K&F Concept, który zawiera opis produktu wraz z jego ceną.
5. Co zrobić, jeśli nie mam dowodu zakupu?
● Jeśli dokonałeś zakupu za pośrednictwem K&F Concept, możemy zlokalizować Twoje zamówienie za pomocą Twojego adresu e-mail, imienia i nazwiska lub adresu wysyłki.
● Jeśli dokonałeś zakupu za pośrednictwem autoryzowanego sprzedawcy K&F Concept, możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby sprawdzić, czy może on dostarczyć kopię paragonu.
● Jeśli produkt był prezentem, możesz poprosić osobę obdarowaną o kopię paragonu lub skorzystać z gwarancji w Twoim imieniu.
6. Czy gwarancja zostanie odnowiona, jeśli mój produkt zostanie wymieniony?
Gwarancja trwa od daty pierwotnego zakupu. Nie zostanie przedłużona po dostarczeniu zamiennika.