Das Nifty Fifty ist eines meiner Lieblingsobjektive
W przypadku używania z aparatem pełnoklatkowym kąt widzenia 50 mm jest uważany za porównywalny z tym, co widać gołym okiem. Innymi słowy, jeśli odsuniesz wizjer od oka, a następnie cofniesz go, zobaczysz scenę w tej samej skali. Dzięki temu idealnie nadaje się do tworzenia naturalnie wyglądających kompozycji. Może się jednak okazać, że podczas fotografowania dużej grupy będziesz musiał „zbliżać stopami”. Jest również idealny do fotografii ulicznej ze względu na niewielkie rozmiary, niski profil i fakt, że wygląda znacznie mniej imponująco niż ciężki obiektyw zmiennoogniskowy. Chociaż technicznie nie jest to obiektyw makro, ponieważ minimalna ogniskowa wynosi 18 cali, nadal można uzyskać bardzo ładne zbliżenia. Jednak oprócz kąta widzenia najbardziej godną pochwały cechą jest super jasna przysłona f/1.4. To coś widzi w ciemności! Nienawidzę używać lampy błyskowej podczas fotografowania ludzi w pomieszczeniach, a przysłona f1.4 umożliwia fotografowanie w naturalnym świetle w pomieszczeniu, zwłaszcza w połączeniu z moim aparatem Canon 5D Mark III, który ma doskonałe wysokie wartości ISO. Uzyskasz również piękny, miękki efekt bokeh przy F1,4, który pozwala całkowicie odizolować punkt ostrości, pozostawiając ładnie rozmyte tło. Sprawdź przesłane przeze mnie zdjęcie, aby zobaczyć kolejny wspaniały efekt bokeh, który można uzyskać, fotografując z obiektywem szerokokątnym 50 mm i przysłoną f1,4. lampa błyskowa, gdy fotografuję ludzi w pomieszczeniach, a przysłona f1.4 umożliwia fotografowanie przy naturalnym oświetleniu pomieszczenia, zwłaszcza w połączeniu z moim aparatem Canon 5D Mark III, który ma doskonałe parametry przy wysokich czułościach ISO. Uzyskasz również piękny, miękki efekt bokeh przy F1,4, który pozwala całkowicie odizolować punkt ostrości, pozostawiając ładnie rozmyte tło. Sprawdź przesłany przeze mnie obraz, aby zobaczyć kolejny wspaniały efekt bokeh, który można uzyskać przy szerokim kącie 50 mm przy f1,4. używać lampy błyskowej, gdy fotografuję ludzi w pomieszczeniach, a przysłona f1.4 umożliwia fotografowanie w naturalnym świetle, zwłaszcza w połączeniu z moim aparatem Canon 5D Mark III, który ma doskonałe wysokie wartości czułości ISO. Przy F1.4 uzyskasz również piękny, miękki bokeh, który pozwala całkowicie odizolować punkt ostrości, aby tło było przyjemnie rozmyte. Sprawdź przesłany przeze mnie obraz, aby zobaczyć kolejny wspaniały efekt bokeh, który można uzyskać przy szerokim kącie 50 mm przy f1,4. 4 zapewnia również piękny, miękki bokeh, który pozwala całkowicie odizolować punkt ostrości, pozostawiając ładnie rozmyte tło. Sprawdź przesłany przeze mnie obraz, aby zobaczyć kolejny wspaniały efekt bokeh, który można uzyskać przy szerokim kącie 50 mm przy f1,4. 4 zapewnia również piękny, miękki bokeh, który pozwala całkowicie odizolować punkt ostrości, pozostawiając ładnie rozmyte tło. Spójrz na zdjęcie, które przesłałem,