A
Wykonaj następujące kroki, aby rozwiązać problemy:
1. Upewnij się, że urządzenie jest włączone i sprawdź, czy światło robocze działa normalnie.
2. Sprawdź, czy połączenie sieciowe 4G jest stabilne.
3. Jeśli kamera znajduje się w obszarze ze słabym sygnałem 4G, przenieś ją do miejsca o lepszym odbiorze sygnału.
4. Usuń aparat z konta UBox i dodaj go ponownie. Upewnij się, że aplikacja jest zaktualizowana do najnowszej wersji.
A
Zdejmij silikonową osłonę w dolnej części aparatu i naciśnij przycisk resetu przez 3–5 sekund, aby zresetować urządzenie.
A
Obsługa kamer bezpieczeństwa może obsługiwać T-Mobile, AT&T i Verizon. Ta kamera 4G nie może pracować z WiFi.
A
Aby uzyskać optymalną wydajność, zainstaluj panel słoneczny na otwartym obszarze z bezpośrednim narażeniem na światło słoneczne przez co najmniej pięć godzin dziennie.
A
Tak, kamera bezpieczeństwa 4G jest wyposażona w kartę SIM wstępnie załadowaną 300MB danych mobilnych.