Yongnuo YN50mm f/1.8S DA DSM Standardowy obiektyw stałoogniskowy do aparatów półklatkowych Sony z mocowaniem typu E
ekskluzywna
Out Of Stock
- days
- :
- hours
- :
- min
- :
- sec
689,7 zł
890,0 zł
22% OFF
W tym VAT
darmowa wysyłka do Polska
Cechy
- * YN 50mm f/1.8S DA DSM to portretowy obiektyw stałoogniskowy o kompaktowej konstrukcji, odpowiednik obiektywu 75 mm przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony z mocowaniem typu E w formacie APS-C.
- * Zaprojektowany do pracy w warunkach słabego oświetlenia, jasny obiektyw o jasności f/1,8 zapewnia również lepszą kontrolę nad głębią ostrości w celu wyizolowania obiektu.
- * Konstrukcja optyczna zawiera element o niskiej dyspersji, który pomaga zredukować aberrację chromatyczną i kolorowe obwódki, a nano-wielowarstwowa powłoka jest nakładana w celu wyeliminowania odblasków i zjawy w celu poprawy kontrastu w jasnych warunkach oświetleniowych.
- * Optyka jest zrównoważona przez system autofokusa DSM, który promuje szybkie i ciche ustawianie ostrości w zastosowaniach fotograficznych i wideo.
- * Siedmiolistkowa membrana pomaga uzyskać płynną jakość bokeh. Chromowane metalowe mocowanie obiektywu jest trwałe i dokładne, zapewniając bezpieczne dopasowanie do korpusu aparatu.
689,7 zł
Shipping
darmowa wysyłka do Polska
Recenzje (27)
- All Reviews
- Image
Jasny i niezrównanie szybki w połączeniu z alpha6000
Świetny obiektyw (testowany razem z alfą 6000). Technologia jest nieskazitelna. Szczególnie podobała mi się głębia ostrości w bliskiej odległości, ale fotografia krajobrazowa też się sprawdza. W trybie makro prawie zbyt zróżnicowany, że tak powiem. Jeśli obiekt jest o pół centymetra nieostry, czasami staje się rozmyty. W załączeniu kilka przykładów. Jedyna krytyka, jaką znalazłem - ale nie warto odejmować gwiazdki - dotyczyła braku torby, nawet kieszeni, a jedynie osłony przeciwsłonecznej.
14.03.2023
górny obiektyw
Większość już o tym napisano. Ustawianie ostrości jest ciche i dokładne. Steadyshot przynosi. W normalnym użytkowaniu wydajność obrazowania jest osiągana najlepiej przy użyciu obiektywów, które są 3 lub 4 razy droższe ze statywem i zdalnym wyzwalaniem migawki. Obiektyw testowałem tutaj również jako obiektyw makro. Dołączone są zdjęcia: pierwsze zdjęcie zrobione na granicy zbliżenia, drugie z pierścieniem przedłużającym 10 mm, trzecie z pierścieniami przedłużającymi 26 mm, a na końcu kwiat wiciokrzewu z pierścieniami przedłużającymi 26 mm. Wszystkie ujęcia bezpośrednio jak z aparatu z APS-C, z ręki, celowo z autofokusem i stabilnym ujęciem. Wszystko bez 2-krotnego zoomu cyfrowego, który jest oczywiście dostępny prawie bez utraty jakości. Nie wiem, czy taką wydajność obrazowania można osiągnąć w połączeniu z inną marką za mniej niż 3000 EUR.
13.03.2023
Najlepszy obiekt!
Używam SEL50f1.8 i mojego NEX-5N. Wykonanie jest bardzo dobre, a materiały wydają się być wysokiej jakości. Moją motywacją do zakupu tego obiektywu była przede wszystkim wysoka intensywność światła oraz, według wszelkich testów, bardzo dobre parametry obrazowania. W obu przypadkach nie zawiodłem się. Nawet przy otwartej przysłonie ostrość brzegów jest znacznie lepsza niż przy (przymkniętym) kitowym zoomie 18-55 mm. lub ok. Przysłona 2,8 daje wtedy doskonały obraz obiektywu 50 mm w całym zakresie! Podobnie jak w przypadku zestawu zmiennoogniskowego, wbudowany stabilizator optyczny umożliwia stosunkowo długie czasy naświetlania, nawet bez statywu. Od 1/10 s do 1/20 s bez problemu trzymasz w ręku, a nawet mniej, jeśli masz stabilną rękę. Do tej pory praktycznie nigdy nie było konieczności ustawiania czułości ISO wyższej niż 3200, co czyni NEX bardzo dobrym "
12.03.2023
Bardzo dobry obiektyw
Autofokus jest bardzo szybki i cichy, obiektyw trzeszczy do krawędzi, kadrowanie + bokeh na bardzo wysokim poziomie. Stabilizacja działa bardzo dobrze iw połączeniu z dużym otworem względnym f.1.8 zapewnia działanie przy bardzo słabym oświetleniu.
10.03.2023
Besser als das Zeiss 85 mm 1,4
W dużym skrócie, bo dużo zostało już opisane powyżej. Porównałem około 5 razy droższego (i cięższego) Zeissa 85 f 1.4 na moim SLT 99 z tym miniobiektywem na Nexie 6. Scena testowa: Front dachu sąsiednich domów w odległości około 100 m, kamera przechylona o 45 stopni, tak że przód idzie od rogu do rogu. Workflow: Statyw, opóźnienie wyzwolenia migawki 2 sekundy, wyłączona stabilizacja, preselekcja przysłony, ISO Auto, nagrania w RAW (wewnętrzne korekty wyłączone), Lightroom, ustawienie standardowe „rozwinięty”, bezstratne skalowanie w dół obrazu 24MP z SLT 99 do 16MP w trybie Plik TIFF do porównania nie jest sprawiedliwy na ekranie przy widoku 100% dla 85. Fotografowanie przy f/1,4; 1,7; 2,4; 5,6;8 i 13 z 85s, 1,8; 2,5;5,6; 8 i 13 na Nexie z lat 50. Wynik dotyczący ostrości: nie chciałem w to uwierzyć, Test powtórzyłem dwukrotnie: jest lepszy obiektyw niż moja 85, którą wcześniej oceniano jako superlatyw. Aż do apertury 5,6, 50 jest znacznie ostrzejszy we wszystkich porównywalnych aperturach, zarówno w centrum, jak iw rogach. 85 ok. 1 do 2 przysłon w tyle, osiąga tylko przy f/5,6 to, co 50 może już zrobić z f/2,5. Przy aperturze 8 i wyższej oba obiektywy przyciągają tak samo. Więc jeśli niekoniecznie potrzebujesz znacznie większego potencjału naświetlania pełnego formatu i przysłony 1.4, 50 Nex jest najlepszym wyborem. PS: bez skalowania w dół efekt czysto wizualny jest jeszcze bardziej opuszczony dla 85. 6 jest wyraźnie ostrzejszy we wszystkich porównywalnych przysłonach, zarówno w centrum, jak iw rogach. 85 ok. 1 do 2 przysłon w tyle, osiąga tylko przy f/5,6 to, co 50 może już zrobić z f/2,5. Przy aperturze 8 i wyższej oba obiektywy przyciągają tak samo. Więc jeśli niekoniecznie potrzebujesz znacznie większego potencjału naświetlania pełnego formatu i przysłony 1.4, 50 Nex jest najlepszym wyborem. PS: bez skalowania w dół efekt czysto wizualny jest jeszcze bardziej opuszczony dla 85. 6 jest wyraźnie ostrzejszy we wszystkich porównywalnych przysłonach, zarówno w centrum, jak iw rogach. 85 ok. 1 do 2 przysłon w tyle, osiąga tylko przy f/5,6 to, co 50 może już zrobić z f/2,5. Przy aperturze 8 i wyższej oba obiektywy przyciągają tak samo. Więc jeśli niekoniecznie potrzebujesz znacznie większego potencjału naświetlania pełnego formatu i przysłony 1.4, 50 Nex jest najlepszym wyborem. PS: bez skalowania w dół efekt czysto wizualny jest jeszcze bardziej opuszczony dla 85. 4 nie jest absolutnie konieczne w przypadku 50 Nex. PS: bez skalowania w dół efekt czysto wizualny jest jeszcze bardziej opuszczony dla 85. 4 nie jest absolutnie konieczne w przypadku 50 Nex. PS: bez skalowania w dół efekt czysto wizualny jest jeszcze bardziej opuszczony dla 85.
09.03.2023
Bardzo dobre szkło
Jako zainteresowany amatorzy zafundowałem sobie tę stałoogniskową. 50mm f/1.8 to naprawdę bardzo dobry obiektyw. Do poprzednich recenzji dodam kilka słów: Bardzo dobre wykonanie i płynność pracy pierścienia ostrości, wspaniały bokeh, zwłaszcza przy f1.8, spójna ostrość od środka do rogów obrazu. Szum pracy autofokusa to dla mnie pewne oswojenie, bo mój standardowy zoom 18-55 mm „pracuje” bezgłośnie. W sumie rekomendacja dla fotografów, którzy od zoomu przedkładają bardzo dobrą stałoogniskową. Wyniki obrazu są naprawdę doskonałe.
08.03.2023
Bestes NEX-Objektiv?
Zwykle nie daję 5 gwiazdek w tych recenzjach, ale ten obiektyw prawie sprawił, że mój stary Nex 3 poczuł się jak nowy aparat. Jeśli chodzi o fotografowanie ludzi, jest o głowę i ramiona lepszy niż jakikolwiek inny obiektyw NEX, którego wypróbowałem (to mój czwarty obiektyw). Zasadniczo przysłona f1,8 wpuszcza tyle światła, że aparat (wraz ze stabilizacją obrazu) może używać krótszych czasów otwarcia migawki, aby uzyskać określone ujęcie, co oznacza znacznie mniej rozmyć iw praktyce pięknie ostre zdjęcia. Przysłona f1,8 rozmywa również tło zdjęć, tworząc prostsze kompozycje, które podkreślają główne obiekty w kadrze. Również w przeciwieństwie do wielu szybkich Prime, to pióro jest ostre do F1.8. Oczywiście ekwiwalent ogniskowej 75 mm sprawia, że jest to obiektyw jednozadaniowy, ale nie zniechęcaj się – jest to cel, którego większość ludzi będzie potrzebować w wielu zastosowaniach, i nie ma nic złego w robieniu jednej rzeczy dobrze. Oto prawdziwy przykład: W zeszłym roku poszedłem na wesele. Miła okazja, ale ceremonia odbyła się w pomieszczeniu i był to ponury, szary dzień. Użyłem standardowego obiektywu zmiennoogniskowego dołączonego do Nexa (18-55 mm) i żadne z moich zdjęć nie wyszło przez cały dzień; wszystkie były rozmazane, ponieważ ludzie poruszali się zbyt szybko i nie mogłem zareagować na czas, aby uchwycić ulotne chwile, a to dlatego, że obiektyw zmiennoogniskowy może osiągnąć tylko około f5 na swoim końcu ogniskowej 55 mm, a w każdym razie jest na tym jednym Ogniskowa niezbyt ostry. W ostatni weekend świętowaliśmy chrzciny mojego synka. Miła okazja, ale ceremonia odbyła się w pomieszczeniu i był to ponury, szary dzień. Używałem tego obiektywu i każde moje zdjęcie wychodziło idealnie - pięknie. Nie potrzeba lampy błyskowej, nie ma potrzeby stosowania wysokiego ISO. Cieszyłem się nawet, że ustawiłem aparat na ustawienia domyślne i pozwoliłem znajomym robić zdjęcia za mnie, ponieważ ufałem obiektywowi, że zrobi dobre zdjęcie. Nigdy wcześniej tego nie robiłem! Jedną z rzeczy, które odkryłem, jest to, że muszę cofnąć się o krok dalej, niż jestem do tego przyzwyczajony, ponieważ obiektyw nie może ustawić ostrości z bliska. Musisz znajdować się kilka stóp od obiektu. Pod każdym innym względem są to najlepsze pieniądze że zainwestowałem w fotografię od czasu zakupu aparatu. Denerwowałem się, kupując to, ponieważ jest droższe niż podstawowe soczewki z serii Nex. Okazuje się, że istnieje bardzo dobry powód tej różnicy — ma on po prostu znacznie lepszy „wskaźnik powodzenia” w uzyskaniu właściwego zdjęcia za pierwszym razem niż jakikolwiek inny obiektyw, którego używałem; uzupełnia pieniądze, które pierwotnie zainwestowałem w aparat Nex, i dodaje kolejny wymiar, którego wcześniej nie miał. aby uzyskać właściwe zdjęcie za pierwszym razem niż jakimkolwiek innym obiektywem, którego używałem; uzupełnia pieniądze, które pierwotnie zainwestowałem w aparat Nex, i dodaje kolejny wymiar, którego wcześniej nie miał. aby uzyskać właściwe zdjęcie po raz pierwszy niż jakikolwiek inny obiektyw, którego użyłem; uzupełnia pieniądze, które pierwotnie zainwestowałem w aparat Nex, i dodaje kolejny wymiar, którego wcześniej nie miał.
05.03.2023
Pozycja obowiązkowa dla estetów!
Dokładnie to, co chciałem uchwycić ciekawe szczegóły i momenty. Tak mała wartość F daje tyle frajdy, nawet w warunkach słabego oświetlenia.
05.03.2023
Gestochen scharfe Bilder, einfach zu bedienen. napiwkuj i kliknij
To było kupione dla mojej żony. Ona jest klasycznym pokoleniem selfie, a ja jestem fotografem. Mamy inny obiektyw automatyczny, który jest nieco mniejszy (chyba 30 mm) i dawał świetne łatwe portrety, ale nie dawałby rozmytego tła, ostrego pierwszego planu, a raz w słabym świetle miał problemy. Żaden problem dla obiektywu 50 mm, dotknij ekranu w miejscu, w którym chcesz ustawić ostrość, daj mu sekundę i piękne, wyraźne, wyraźne obrazy z rozmytym tłem. Wszystko, co znajduje się ponad 1 m za obiektem, zacznie się rozmazywać. Obiektyw świetnie sprawdza się w warunkach słabego oświetlenia. Kobieta chciała trzymać świąteczne lampki w ciemności, a obiektyw nawet się nie spocił. Byłem naprawdę oszołomiony. Oprócz zdjęć z bliska obiektyw dobrze radzi sobie z odległymi obiektami i rejestruje wyraźne obrazy. Jedynymi wadami obiektywu, jakie znalazłem, było to, że standardowy zoom wymagał, aby fotograf był nieco dalej niż inny obiektyw 50 mm, którego używałem. Może to być trochę niewygodne w ciasnych przestrzeniach (mały dom). Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. że ze względu na standardowy zoom fotograf musiał być nieco dalej niż inny obiektyw 50 mm, którego używałem. To może być trochę uciążliwe w ciasnych pomieszczeniach (mały dom). Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. że ze względu na standardowy zoom fotograf musiał być nieco dalej niż inny obiektyw 50 mm, którego używałem. Może to być trochę niewygodne w ciasnych przestrzeniach (mały dom). Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. że ze względu na standardowy zoom fotograf musiał być nieco dalej niż inny obiektyw 50 mm, którego używałem. Może to być trochę niewygodne w ciasnych przestrzeniach (mały dom). Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić. że ze względu na standardowy zoom fotograf musiał być nieco dalej niż inny obiektyw 50 mm, którego używałem. Może to być trochę niewygodne w ciasnych przestrzeniach (mały dom). Obiektyw nie radzi sobie dobrze z nocnym ruchem ulicznym lub ruchomymi światłami w tle. Robiliśmy zdjęcia z dekoracjami świątecznymi w tle, za każdym razem, gdy nadjeżdżał lub odjeżdżał samochód, obiektyw próbował przekompensować i zapomnieć, na czym się skupić.
04.03.2023
FAQs
There are no faqs for this product.